Werken bij Stratelligence

Werken bij Stratelligence betekent werken in een dynamische werkomgeving, waar je een grote mate van vrijheid geniet, en initiatief en ondernemerschap worden gewaardeerd. Als consultant word je meteen betrokken bij alle facetten van het consultancy vak en het reilen en zeilen van Stratelligence. Vaardigheden gaan boven ervaring.

Je werkt voor grote partijen aan projecten met veel maatschappelijke impact. Zo begeleid je bijvoorbeeld een grote overheidsaanbesteding, schrijf je mee aan een business case die aan de Tweede Kamer wordt gepresenteerd, of help je een groot mediabedrijf met het ontwikkelen van een nieuwe strategie.

We streven ernaar het beste in onszelf, onze collega’s en onze klanten naar boven te halen. Daarom geven we onszelf maandelijks een verbeterpunt: dat kan een knelpunt in de organisatie zijn, een vaardigheid die we willen ontwikkelen, of een persoonlijk verbeterpunt.

 

 

Wie zoeken wij

Als consultant bij Stratelligence beschik je over de volgende eigenschappen:

Nieuwsgierig. Het begint bij nieuwsgierigheid; een complex probleem tot op de bodem uit willen pluizen, je afvragen wat de doelen en drijfveren van klanten zijn en met welke obstakels zij te maken krijgen onderweg naar deze doelen. Je werkt gestructureerd aan problemen en vraagt je daarbij steeds af: ‘waarom?’.

Ondernemend. Je hebt visie en weet hoe je ideeën kunt omzetten in acties. Je ziet kansen in de markt en mogelijkheden tot verbetering en kunt deze helder en overtuigend overbrengen. Dit doe je niet alleen bij klanten: je grijpt ook graag de kans aan om samen met je collega’s Stratelligence verder uit te bouwen.

Praktisch en resultaatgericht. Je richt je op wat werkt, zonder daarbij bang te zijn om buiten de gebaande paden te gaan. Om met een beperkte hoeveelheid beschikbare informatie toch veel resultaat te bereiken is vaak een creatieve aanpak nodig, waarbij je zoekt naar een valide en werkbare manier om tot conclusies te komen.

Sociaal en communicatief vaardig. Je kunt goed luisteren, doorvragen, coachen, kritiek geven, overtuigen en relativeren. Ook kun je problemen effectief analyseren en de oplossingen snel, helder en overtuigend overbrengen bij de klant. Je hebt gevoel voor humor en werkt prettig en effectief samen in teams.